שמענו מכל כך הרבה אנשים על רשתות מזון שונות אשר יש בארה"ב.
במיוחד מחים מרום, חבר מנחושה אשר השיא לנו עצות רבות כצידה לדרך.
מראש הוא הסביר מהי רשת COSTCO.
רשת זו מייחדת את עצמה באריזות הגדולות של כל המוצרים המוצעים למכירה.
הוא עדכן אותנו שלשם קניה ברשת זו נדרש להיות חבר ולשלם תשלום חודשי.
הוא הוסיף ואמר שלבטח זה לא יהיה נכון שאנו נרכוש כרטיס חבר לרשת הזו כי האריזות בה גדולות וחסר לנו מקום בקרוואן.
גם בארצות הברית שפגשנו ישראלים הם סיפרו לנו חוויות מרשת COSTCO.
אני וירון הסכמנו ביננו שאכן זה לא יהיה יעיל וחסכוני לרכוש ברשת זו אך ביקור אנו חייבים לעשות ב- COSTCO
ולו רק לשם חוויה.
אז 4 חודשים לא הזדמנו בסמיכות לרשת COSTCO.
סוף סוף בדרכנו מפנסילבניה לוושינגטון ד.ס הזדמנו במקרה למרכז קניות ענק אשר יש בו אתרשת COSTCO .
הזמן היה בידינו והחלטנו שסוף סוף נכנס לבדוק ולחוות את חווית COSTCO.
חנינו בסמיכות ועקב הקור הקפוא בחוץ יצאנו לבושים בשכבות על שכבות .
כבר בקניסה ל-COSTCO ראינו את החשיבה המתקדמת.
הם בנו לובי יעודי להתארגנות להוריד שכבות בגדים כי בפנים חם או להיפך להלבש לפני היציאה.
כבר בכניסה עמד נציג וביקש לדעת אם יש לנו כרטיס חבר.
אמרנו לו שלא,
אז הוא הודיע לנו שאנו לא יכולים לקנות ברשת.
אמרנו לו שאנו יודעים ורק רוצים לבקר ולהתרשם….
בכל זאת אנו ישראלים ואין לנו דברים כאלה:-)
הוא , כמו אמריקאי טיפוסי אמר שצריך לבקש אישור מההנהלה.
ירון אישי לא התיאש בכלל.
הוא ניגש לשירות לקוחות המתין בתור זמן רב וביקש רשות להכנס לבקר ברשת.
הם הסכימו בשמחה ואנו נכנסנו לסיור אנתרופולוגי ברשת.
כל המוצרים באריזות גדולות מוצגים למכירה על מדפים גדוליים תעשייתיים.
או במשטחים
בשורות ארוכות
שורות על שורות
מהקרקע ועד התקרה
ממש כמו במחסן תעשייתי אשר משווק לחנויות.
פיגמות בערמות
המחירים היו זולים אך אריזות גדולות כל כך באמת אינן מתאימות לאחסון בקרוואן.
החוויה היתה מעניינת ומיוחדת!
כמובן שהיינו צריכים לראות מהי רשת זו.
לבטח לא נכנס אליה עד תום המסע.