רק לראות את ירון חולה אפשר להבין שהוא אינו יכול להתחיל נסיעה ארוכה.
קבענו עם חברים מישראל ששכרו שישי שבת וילה עם קיסמי.
זוהי משפחת בלוט מישוב מגורנו בישראל שכבר נפגשנו עימם בפנסילבניה פעמיים במהלך המסע.
אי אפשר לפספס זאת!
דחינו את הנסיעה מיום שלישי ליום רביעי והנה חמישי מגיע.
נסיעה מאטלנטה ג'ורג'יה
לקיסמי שבפלורידה אורכת כ-8 שעות.
אי אפשר לדחות נסיעה זו ליום שישי…שבת נכנסת!
בהתייעצות קלה ירון הציע שהוא ינהג עד כביש I 95
ואני אמשיך משם.
ירון הציע ואני קיבלתי.
אם הוא סומך עלי בנסיעתי …אז מי אני שאגיד לא?
לחשוש מהנסיעה על כביש ישר… לא חששתי !
עד כה נהגתי כ- 2 נסיעות שארכו בין שעה לשעתיים כל אחת.
נסיעות על כבישם בין עירוניים.
כבישים צרים וכבישים רחבים.
הבעיה מתחילה בתוך הערים והפקקים….
הרגשתי די בטוח מאחורי ההגה.
החשש הגדול יותר הינו זיהוי שילוט המורה על ערים או רחובות וכאן כמובן ירון ישב לידי ושם לב.
לרגע לא עלה על הדעץ שבעת נסיעתי ירון ימשיך לשכב במיטה.
היה ברור שירון מתכוון לשבת לידי ולהשגיח היטב על נהיגתי.
כשגבר יושב ליד אישה שנוהגת זה עלול להחשב כסיוט של טסט נהיגה.
אצל ירון גם היא מרגיש במתח בנהיגתי הוא לא מביע זאת ומאפשר לי לנהוג.
אצל החברים בנחושה ובצבא אני ידועה בארועי בטיחות שלי על הכביש.
כלומר במס' התאונות שהייתי בהם מעורבת באשמתי ושאינו באשמתי.
אחרים יגידו שמגיע לו צל"ש.
ואני אומרת ישר כח לירון אישי שנותן לי את ההרשה הבטוחה לנהוג לידו!
אז ככה….
התעוררנו ויצאנו לדרך עם הזריחה
ירון נהג עד כביש I95 שם עשינו עצירה על אי תנועה אחד גדול ואז אני עברתי למקום הנהג.
התחלתי נהיגה ב7:00 בבוקר
לפני כן כמובן ששמתי כרית להגביה את המושב.
לאחר מכן כיוונתי את מרחק הכיסא מההגה.
לאחר מכן כיוונתי מראות צד
הילדים כבר התעוררו והיו ערים לכל המהלך.
הם איחלו לי בהצלחה ויצאנו לדרך.
נתיב משאיות בדרך כלל יוגדר על הכביש כך שזה פשוט.
מהירות של הקרוואן על הכביש גם קבועה.
ירון לא עובר את ה60 מייל בשעה וכך גם הדריך אותי.
על מנת להקל אפילו המציאו את מהירות השיוט.
ירון תרגל אותי גם בזה.
הקפדתי לשמור מרחק ולהיות מאוד מרוכזת בנסיעה.
כל משאית שחולפת על פנינו במהירות גבוהה עלולה להסיט את הקרוואן מהנתיב.
סטיה מהנתיב תגרום לגלגלי הקרוואן לעלות על פסי הרעדה.
פסי ההרעדה מרעידים ברעש עצום את הקרוואן!
בנסיעה בקרוואן שלנו כמעט ולא יוצאים לעקיפות.
בכל הנסיעה הארוכה לא יצאתי רק לשתי עקיפות וירון ציין שהיו הכרחיות.
ירון מידי פעם נתן טיפים כגון:
מהירות שיוט
השענת מרפקים על הידיות מושב
והכי חשוב ניווט אותי על הנתיבים.
אהבתי זאת!
הוא יותר טוב ממני בניווטים…
אפילו נכנסתי לתחנת תדלוק בזהירות וכיוונתי את פתח הטנק דלת למשאבה וזה לא ברור מאליו.
אחרי 3 שעות נסיעה ב 10:00
עשינו הפסקת ארוחת בוקר,
לימודים
ואפייה לקראת יום שבת אשר הבנות לקחו עליה אחריות כי ירון אביהם היה חולה.
וכמובן נכנסתי לנוח שעה.
המשכתי נסיעה בשעה 18:00 עד 22:00 ללא הפסקה.
ירון ממש לא אהב שאני נוהגת בחשיכה.
אך אני נהגתי במשנה זהירות.
ירון אפילו פרגן על כך שאני מבחינה מראש שמשאית מתכוונת לעקוף את הקרוואן ונערכת באחיזה של ההגה.
אל חשש כמובן שהרעדתי את הקרוואן מס' פעמים (מועט) על פסי ההרעדה בשוליים.
אך אל חשש גם ירון לעיתים עושה זאת.
הנסיעה התארכה והתארכה אך לא הייתי עיפה בכלל.
מידי פעם ירון הקריא זמנים כמה זמן עוד נותר.
וקיסמי הלכה והתקרבה…
אם חשבתי שאסע רק ישר זה לא קרה…
נהגתי גם במחלפים סיבוב ופניות והגענו עד לבית הוילה בקיסמי.
אפילו חניתי על הפעם הראשונה מבלי צורך לתקן אפילו פעם אחת.
סוף סוף הסתיימה הנסיעה
ואני הייתי גאה מאוד בנסיעתי!
גם ירון וגם הילדים היו גאים בנסיעתי
וכמובן שסיפרתי בכל הזדמנות על נסיעה מיוחדת זו.
.
חשבתי לעצמי מה היו חושבים החברים מהצבא לשמע נסיעתי זו.
עבורי חוויה זו היתה ותהיה בלתי נשכחת נסיעה זו !
מידי פעם ירון הקריא זמנים כמה זמן עוד נותר.
וקיסמי הלכה והתקרבה…
אם חשבתי שאסע רק ישר זה לא קרה…
נהגתי גם במחלפים סיבוב ופניות והגענו עד לבית הוילה בקיסמי.
ירדתי צוהלת מהקרוואן!
אפילו חניתי על הפעם הראשונה מבלי צורך לתקן אפילו פעם אחת!
סוף סוף הסתיימה הנסיעה
ואני הייתי גאה מאוד בנסיעתי!
גם ירון וגם הילדים היו גאים בנסיעתי
וכמובן שסיפרתי בכל הזדמנות על נסיעה מיוחדת זו
.
חשבתי לעצמי מה היו חושבים החברים מהצבא לשמע נסיעתי זו.
עבורי נסיעה זו חוויה זו היתה ותהיה בלתי נשכחת!