12/10/2014 עמיחי- הרשי פארק ועולם השוקולד

התחלנו קודם כל ברכבת שהגענו למפעל, אמרו לנו להיכנס לקרון ואז התחלנו לראות את החווה, זה היה די מושקע אבל זה לא היה אמיתי ובסוף נתנו לנו שוקולד (קיט-קט) J

אתה יכול לבוא להרשי פארק בלילה לפני ולהיות שם שלוש שעות

20141013_221558

אז הלכנו בערב, הלכנו להרשי פארק התחלתי בעיגול שנשאר במקום והרצפה יורדת למטה וזה מרגיש שאתה עולה הוא סובב אותי והתחיל לזוז שמאלה וימינה, קודם כל היינו בחלק של העיגול שהיה למטה ואז היינו למעלה וזה היה ממש מפחיד בגלל שזה היה ממש גבוהה ובגלל שראיתי את האנשים למטה וזה הפחיד אותי מאוד.

ואז הלכנו למתקן שמסתובב (סחרחורת) אתה מתיישב בתוך מושב ואז זה פשוט מתחיל לסובב אותך.

ואז הלכנו לרכבת הרים שחורה שהולכת אחורה ואז כאילו משחררים אותך ואתה עושה שלושה לופים במהירות גבוהה מאוד ואז יש עלייה שהפנים שלך לכיוון העלייה ואז הם כאילו משחררים אותך כמו מקודם ואתה עושה את כל מה שעשית, רק אחורה.

ואז יום למחרת, עשינו את הרכבת הלבנה, היא עשויה כמו פעם, מעץ. הרגשתי כאילו אני הולך למות, לא היה סללומים (ועדיין זה היה מפחיד) היה עלייה ענקית שאחר כך הייתה ירידה מהירה שעברה מעל לנחל (נחלון) אחרי זה היה עוד כמה עליות וירידות גדולות ואחרי זה כמה קטנות

ואז יצאנו לרכבת שצריך לפגוע במטרות ולהגיע לניקוד גבוהה ואם אתה מצליח אתה מקבל שוקולד ענק, וזה לא היה כזה מפחיד, ואז יש עצירה שבה אתה יכול לירות ביותר קלות.

אחרי זה פגשנו את אמא חן ויהב (יהב בלוט שהיו איתנו), ואכלנו ארוחה. ואז שוב הלכנו לרכבת יריות

ואז הלכנו למכוניות מתנגשות וזה היה פשוט כיף.

ואז הלכנו לכיסאות מעופפים, אתה בכיסא והם מעיפים אותך והיה לי סחרחורת חזקה.

ואז הלכנו שוב לרכבת הלבנה.

ואז הלכנו לקנות פופקורן וחיכינו ש-ע-ה בתור.

ואז הלכנו למפעל בעולם השוקולד.

שם עשינו את הסדנה של השוקולד, אתה בעצם מכין את השוקולד שלך.

אתה מקבל סינר וכובע לאחר מכן אתה הולך למחשב ואתה בוחר איזה סוג שוקולד אתה רוצה, לבן\מריר\וחלב אני בחרתי לבן, אתה גם בוחר מה לשים בפנים, אני שמתי ריבת חלב ופצפוצי שוקולד ואז אתה רואה איך מכינים לך את השוקולד ואז בוחר כריכה, אני בחרתי כריכה שהם הציעו לי.

אחרי זה, הלכנו הביתה,  שמחים ומרוצים מאוד J

אתה יכול לבוא להרשי פארק בלילה לפני ולהיות שם שלוש שעות

ואז הלכנו למכוניות מתנגשות וזה היה פשוט כיף.

ואז הלכנו לכיסאות מעופפים, אתה בכיסא והם מעיפים אותך והיה לי סחרחורת חזקה.

ואז הלכנו שוב לרכבת הלבנה.

ואז הלכנו לקנות פופקורן וחיכינו ש-ע-ה בתור.

ואז הלכנו למפעל בעולם השוקולד.

20141013_191219

שם עשינו את הסדנה של השוקולד, אתה בעצם מכין את השוקולד שלך.